Характеристика проекту:
за провідною діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий
за кількістю навчальних предметів:міжпредметний (читання, природознавство, інформатика, математика, малювання).
за кількістю учасників проекту:груповий, учні одного класу
за характеристикою контактів:внутрішній,
за тривалістю виконання:короткостроковий (1 тиждень),
за тривалістю виконання:короткостроковий (1 тиждень),
за характером партнерських взаємодій:кооперативний.
Мета:
-вчити мислити нестандартно;
- розвивати креативне мислення;
-привернути увагу до проблем охорони навколишнього середовища, об'єднати зусилля для збереження нашої планети;
-залучати учнів до набуття нових знань на основі реальної життєвої практики;
-формувати потребу в пізнанні природи;
-учити здійснювати проектну діяльність на основі дослідження;
-формувати природознавчу компетентність, здібності розв'язувати проблеми пошукового характеру;
- тренувати навички роботи в групі; розвивати вміння обмінюватися думками;
виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу.
- розвивати екологічну свідомість.
Продукт проекту: колаж, пазл, кросворд
І етап. Організаційний момент. Формування груп
1 група- "Лісники"
2 група "Екологи"
3 група "Журналісти"
4 група "Художнини"
ІІ етап. Спрямування до мети. Природознавство
1. Гра магніт
- Які слова притягує до себе слово ліс? Робота в групах.
По черзі висловлюються групи
2. Гра "Розсипанка". Робота в групах
- Складіть прислів'я зі слів.
одному мати, Природа другому - мачуха
(Природа одному мати, другому - мачуха)
- Як розумієте це прислів'я?
- Сьогодні ми спробуємо з'ясувати, коли ліс може дякувати, а коли- ображатися.
ІІІ. Визанчення проблеми проекту
- Чому люди люблять бувати на природі?
- Що дає людям ліс?
- За що ліс може дякувати?
- За що ображатися?
- Як слід поводитися у природі, щоб не заподіяти лиха тваринам і рослинам?
- Чому багато видів тварин і рослин стють рідкісними?
- Які справи з охорони природи зробив ти, твої друзі, рідні?
- Які книги про приорду навчили вас з повагою тсавитися до лісу?
ІV. Визначення шляхів розв'язання проблеми. Позакласне читання
Знайомсто із туконі. Перегляд відео.
- То хто такі туконі?
V. Обговорення та презентація проекту в групах. Позакласне читання. Інформатика
1. Знайомство із книгою Оксани Були "Туконі мешканець лісу"
2. Читання твору.
3. Обговорення в групах. Назви героїв. Розгадування кросворду
4. Характеристика героїв. Інформатика
- розвивати креативне мислення;
-привернути увагу до проблем охорони навколишнього середовища, об'єднати зусилля для збереження нашої планети;
-залучати учнів до набуття нових знань на основі реальної життєвої практики;
-формувати потребу в пізнанні природи;
-учити здійснювати проектну діяльність на основі дослідження;
-формувати природознавчу компетентність, здібності розв'язувати проблеми пошукового характеру;
- тренувати навички роботи в групі; розвивати вміння обмінюватися думками;
виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу.
- розвивати екологічну свідомість.
Продукт проекту: колаж, пазл, кросворд
І етап. Організаційний момент. Формування груп
1 група- "Лісники"
2 група "Екологи"
3 група "Журналісти"
4 група "Художнини"
ІІ етап. Спрямування до мети. Природознавство
1. Гра магніт
- Які слова притягує до себе слово ліс? Робота в групах.
По черзі висловлюються групи
2. Гра "Розсипанка". Робота в групах
- Складіть прислів'я зі слів.
одному мати, Природа другому - мачуха
(Природа одному мати, другому - мачуха)
- Як розумієте це прислів'я?
- Сьогодні ми спробуємо з'ясувати, коли ліс може дякувати, а коли- ображатися.
ІІІ. Визанчення проблеми проекту
- Чому люди люблять бувати на природі?
- Що дає людям ліс?
- За що ліс може дякувати?
- За що ображатися?
- Як слід поводитися у природі, щоб не заподіяти лиха тваринам і рослинам?
- Чому багато видів тварин і рослин стють рідкісними?
- Які справи з охорони природи зробив ти, твої друзі, рідні?
- Які книги про приорду навчили вас з повагою тсавитися до лісу?
ІV. Визначення шляхів розв'язання проблеми. Позакласне читання
Знайомсто із туконі. Перегляд відео.
- То хто такі туконі?
V. Обговорення та презентація проекту в групах. Позакласне читання. Інформатика
1. Знайомство із книгою Оксани Були "Туконі мешканець лісу"
2. Читання твору.
3. Обговорення в групах. Назви героїв. Розгадування кросворду
4. Характеристика героїв. Інформатика
5. Складання пазлів.

6. Харакетристика героїв. Заповнення інформаційної таблиці
7. Завдання для дослідження
1. Дослідити дерева свого двору.
2. Сфотографувати.
3. Порахувати кількість. Записати в таблицю.
4. Познайомитись із видами дерев. Джерело
5. Скласти математичну задачу.
VІ. Дослідження. Математика. Малювання. Природознавство
1. Обговорити в групі. Розв'язати задачі.
2. Познайомитись із деревами двору. Обговорити.
3. Намалювати туконі на вибір. Обгрунтувати свій вибір.
4. Створити колаж із старих журналів "Дерева мого двору". Робота в групі
5. Гра
VII. Підбиття підсумків. Рефлексія
- Ліс - легені нашої планети. Любімо його і оберігаймо!
Заповнення картки "Підбиття підсумків роботи над проектом"
Виставка малюнків, колажів, пазлів.
Джерело: