Перейти до основного вмісту

Хто такі туконі?


Міні -проект. 

Коли ліс дякує, або ображається. Хто такі туконі?





Всім деревам...


                          За мотивами книги Оксани Були "Туконі  мешканець лісу"                                       

То хто такі туконі? 

Мешканці лісу. 

І їх багато! Дивіться!





Характеристика проекту:
за провідною діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий
за кількістю навчальних предметів:міжпредметний (читання, природознавство, інформатика, математика, малювання).
за кількістю учасників проекту:груповий, учні одного класу
за характеристикою контактів:внутрішній, 
за тривалістю виконання:короткостроковий (1 тиждень),
за характером партнерських взаємодій:кооперативний.

Мета: 
-вчити мислити нестандартно;
- розвивати креативне мислення;
-привернути увагу до проблем охорони навколишнього середовища, об'єднати зусилля для збереження нашої планети;
-залучати учнів до набуття нових знань на основі реальної життєвої практики;
-формувати потребу в пізнанні природи;
-учити здійснювати проектну діяльність на основі дослідження;
-формувати природознавчу компетентність, здібності розв'язувати проблеми пошукового характеру;
- тренувати навички роботи в групі; розвивати вміння обмінюватися думками;
виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу.
- розвивати екологічну свідомість.

Продукт проекту: колаж, пазл, кросворд

І етап. Організаційний момент. Формування груп
1 група- "Лісники"
2 група  "Екологи"
3 група "Журналісти"
4 група "Художнини"

ІІ етап. Спрямування до мети. Природознавство
 1. Гра магніт

- Які слова притягує до себе слово ліс? Робота в групах.
  По черзі висловлюються групи

2. Гра "Розсипанка". Робота в групах
- Складіть прислів'я зі слів.
одному          мати,            Природа другому -                       мачуха
(Природа одному мати, другому - мачуха)
- Як розумієте це прислів'я?
- Сьогодні ми спробуємо з'ясувати, коли ліс може дякувати, а коли- ображатися.

ІІІ.  Визанчення проблеми проекту
- Чому люди люблять бувати на природі?
- Що дає людям ліс?
- За що ліс може дякувати?
- За що ображатися?
- Як слід поводитися у природі, щоб не заподіяти лиха тваринам і рослинам?
- Чому багато видів тварин і рослин стють рідкісними?
- Які справи з охорони природи зробив ти, твої друзі, рідні?
- Які книги про приорду навчили вас з повагою тсавитися до лісу?

ІV. Визначення шляхів розв'язання проблеми. Позакласне читання
    Знайомсто із туконі. Перегляд відео.
    - То хто такі туконі?


V. Обговорення та презентація проекту в групах. Позакласне читання. Інформатика

1. Знайомство із книгою Оксани Були "Туконі мешканець лісу"
2. Читання твору.


3. Обговорення в групах. Назви героїв. Розгадування кросворду


     
4. Характеристика героїв. Інформатика

Зроблено в Padlet

5. Складання пазлів.

preview16 pieceКлен


6. Харакетристика героїв.  Заповнення інформаційної таблиці



7. Завдання для дослідження
        1. Дослідити дерева свого двору. 
        2. Сфотографувати. 
        3. Порахувати кількість. Записати в таблицю.        
        4. Познайомитись із видами дерев. Джерело
        5. Скласти математичну задачу.
VІ. Дослідження. Математика. Малювання. Природознавство
            1. Обговорити в групі. Розв'язати задачі.
            2. Познайомитись із деревами двору. Обговорити.
            3. Намалювати туконі на вибір. Обгрунтувати свій вибір. 
            4. Створити колаж із старих журналів "Дерева мого двору". Робота в групі

            5. Гра



VII. Підбиття підсумків. Рефлексія
        - Ліс - легені нашої планети. Любімо його і оберігаймо!

        Заповнення картки "Підбиття підсумків роботи над проектом"


        Виставка малюнків, колажів, пазлів.

  



Джерело: