Міні-проект: Еко-олівці
Анотація
Сьогодні еко-товари дуже популярні. Їх вибирають люди, які піклуються про своє здоров'я, турбуються про стан навколишнього середовища, думають про майбутнє і просто ті, хто хочуть підкреслити свій оригінальний стиль і бути ближче до природи.
Що ж це таке еко-товари? Еко-товари - це товари, які зроблені з нешкідливого і нетоксичного матеріалу без додавання синтезованих і хімічних компонентів. Виробничий цикл цих товарів виключає використання токсичних матеріалів, що дозволяє менше забруднювати навколишнє середовище. Вся еко-продукція утилізується досить швидко і не залишає шкідливих речовин після свого повного розпаду.
Чи не складно оцінити, що безпечно для навколишнього середовища, а що шкідливо. Еко-товари - це можливість, хоч трошки, але зробити нашу Землю краще.
Гарна ідея для подарунку ( і нашій планеті). Чи не так?
Гарна ідея для подарунку ( і нашій планеті). Чи не так?
за провідною діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий
за кількістю навчальних предметів:міжпредметний (природознавство, праця, інофрматика)
за кількістю учасників проекту:груповий, учні одного класу
за характеристикою контактів:внутрішній,
за тривалістю виконання: короткостроковий
за тривалістю виконання: короткостроковий
за характером партнерських взаємодій:кооперативний.
Мета:
-формувати потребу в пізнанні природи;
-учити здійснювати проектну діяльність на основі дослідження;
-формувати природознавчу компетентність, здібності розв'язувати проблеми пошукового характеру;
- тренувати навички роботи в групі; розвивати вміння обмінюватися думками;
виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу;
- розвивати екологічну свідомість;
- познайомити із глобальною шкільною лабораторією Globallab.
Гіпотеза:
Привернути увагу до проблем охорони навколишнього середовища, об'єднати зусилля для збереження нашої планети. Попередження забруднення навколишнього середовища.
Ідея проекту: дати друге життя використаним речам, формування екологічного мислення, життєвих, інформаційних та цифрових компетенцій, розвиток емоційного інтелекту.
Техніка безпеки:
1. Дотримання техніки безпеки під час виготовлення виробу.
2. Залучити дорослих до генерування ідей і процесу виготовлення.
-учити здійснювати проектну діяльність на основі дослідження;
-формувати природознавчу компетентність, здібності розв'язувати проблеми пошукового характеру;
- тренувати навички роботи в групі; розвивати вміння обмінюватися думками;
виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу;
- розвивати екологічну свідомість;
- познайомити із глобальною шкільною лабораторією Globallab.
Гіпотеза:
Привернути увагу до проблем охорони навколишнього середовища, об'єднати зусилля для збереження нашої планети. Попередження забруднення навколишнього середовища.
Ідея проекту: дати друге життя використаним речам, формування екологічного мислення, життєвих, інформаційних та цифрових компетенцій, розвиток емоційного інтелекту.
Продукти проекту: еко-олівці, створення реклами.
Обладнання: списані олівці, насіння, торф, швидкорозчинні капсули.
Техніка безпеки:
1. Дотримання техніки безпеки під час виготовлення виробу.
2. Залучити дорослих до генерування ідей і процесу виготовлення.
І етап Організаційний
Розроблення основних ідей, визначення проблеми
Ще один вид еко-олівця. Еко-олівець з відходів кави, чаю, і навіть із пелюсток квітів винахідниці з Хорватії. Олівець Fabula зроблений повністю із органічних відходів. Винахідниці знадобилося 2 роки.
ІІ етап Підготовчий
ІІІ етап Проектна робота (реалізація проекту)
1. Обговорення ідей створення.
2. Завдання з виконання проекту.
3. Умови завдання.
4. Створення реклами свого виробу.
ІV етап Корекційний. Знайомство із Глобальною шкільною лабораторією
Перейти на сайт
2. Завдання з виконання проекту.
3. Умови завдання.
4. Створення реклами свого виробу.
ІV етап Корекційний. Знайомство із Глобальною шкільною лабораторією

V етап Презентація проекту
Демонстрація виробів.
Висаджування олівців.
VІ Підбиття підсумків.
Зворотній зв'язок. Тест
